24 Ocak 2010 Pazar

Gabriel Garcia Marquez'den Yaşam için 13 ifade

Bu maili, bana canım dostum Gökçe göndermiş. Her ne kadar birbirimize kilometrelerce uzak da olsak, her ihtiyacımda o yanımdadır. Bir yılda, fiziksel olarak belki 3-5 kere görüşüyoruz ama biz biliyoruz ki 365 gün/ 24 saat biz beraberiz. Allah herkese böyle dostluklar nasip eder inşallah. Seni çok seviyorum güzel arkadaşım..

Gabriel Garcia Marquez, yaşam için 13 ifade belirtmiş. Bunları hiç unutmamak ve unutturmamak gerekiyor bence:
1. Seni sen olduğun için değil, senin yanında olduğum zaman "ben" olduğum için seviyorum
2. Hiçkimse senin gözyaşlarını hak etmez, onu hak eden seni asla ağlatmayacak olandır
3. Birinin seni, senin istediğin gibi sevememesi, onun seni tüm varlığıyla sevmediği anlamına gelmez.
4. Gerçek dost, elini tuttuğunda kalbine de dokunandır
5. Birini özlemenin en kötü yolu, yan yana oturduğun halde onu hiçbir zaman elde edemeyeceğini bilmendir.
6. Üzüntülü olduğun zamanlarda bile gülümsemeyi asla bırakma, biri gülümsemene aşık olabilir
7. Bu dünyada 1 insan olabilirsin, ama birisi için bir dünya olabilirsin.
8. Zamanını seninle geçirmekle ilgilenmeyen biriyle zamanını harcama
9. Belki de Allah doğru kişi ile karşılaşmadan önce yanlış insanlarla karşılaşmamızı istemiştir. Minnet duygusunu böyle tadacağız
10. Bir sonra geldiğin için ağlama, onu yaşadığın için gülümse
11. Seni kıracak insanlar herzaman olacaktır, öyleyse güvenmeye ihtiyacın var, sadece dikkatli ol
12. Daha iyi bir insan ol ve yeni bir insanla karşılaşmadan o kişinin de senin kim olduğunu bildiğini ümit etmeden önce, kendinin kim olduğunu bildiğinden emin ol
13. Çok fazla uğraşma, en iyi şeyler ummadığın zamanlarda olur

3 yorum:

SosyalMedyacı dedi ki...

cok güzelmiş bu sözler....
Ben de sevdiğim arkadaşlarıma forward ettim. :)

Özge'ye dair dedi ki...

ben de çok beğenmiştim :) o yüzden burda herkesle paylaşmak istedim. Blogunuzda gördüm, Arkadaşınız için çok üzgünüm. Nur içinde yatsın inşallah..

Adsız dedi ki...

Google den en dogru ceviri cikan bu ama dorduncu sirada...